Here we go again...

Skulle följa med en djurskötselgrupp (barn 4-7år) idag trots att dem inte behövde min hjälp, och lära mig lite om kaninerna och dess skötsel var min tanke. Men det slutade med att jag stod med en ond kanin i famnen och förväntades ännu en gång att få djuret att hoppa, dessutom med ett barn som skulle känna sig delaktig i sysslan! Det slutade med att kaninen tvärstannade innan sista hindret och jag försökte febrilt få över den, samtidigt som jag ropar efter hjälp på sofia med lite lätt panik i rösten står hon och skrattar åt mig med ett gäng barn på andra sidan ladan. Kan ju säga att det här med kaniner inte är min grej riktigt, men det gick ju faktiskt bra, när barnen fick göra sakerna och jag såg på...

Milton har tappat skor och har därför inte kunnat ridas, men jag har pysslat om honom en hel del ändå. Men nu har han nya fina fötter så vi tänkte eventuellt prova rida lite imorgon. Ska ta massor av nya bilder också, så det finns något att visa. :)

/Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0