Duktigt!

Hade egentligen tänkt skritta Milton på banan i ca 20 min idag, men så var Sofia där och hjälpte oss en stund. Hon förklarade hur jag skulle rida honom i rätt form och gav mig tips osv. Tillslut så gick han på superbra, var mycket följsam och positiv. Travade även runt lite i samma låga form några varv, han tyckte väl att det var väldigt jobbigt men gjorde det han kunde och det jag bad honom om. Underbart!

Det här blir mitt sista inlägg på ett tag, tar en paus helt enkelt.

/Alexandra


Kommentarer
Postat av: Anonym

Synd att du ska sluta blogga! :/

2012-05-21 @ 14:13:25 /
Postat av: Anonym

Åh vad tråkigt att du ska sluta blogga

2012-05-22 @ 07:11:28 /

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0