De senaste dagarna...

I helgen har det blivit 2 härliga uteritter. Jenna har varit pigg, men lyssnat bra på mig också. Vi provade skutta över ett litet träd också, egentligen var det vääldigt lågt, men Jenna hoppade högt över! Riktigt kul :).
Idag red jag en stund i ridhuset. Vi tränade mest på den låga formen i skritt och trav. Jenna jobbade på riktigt bra, kändes samarbetsvillig, så jag är nöjd! På slutet testade vi några galoppombyten över bommar, vilket gick väldigt bra. Duktiga ponny :)!
/Alice

Kommentarer
Postat av: mysan

Allt bra med dej? :)

kolla gärna in videon jag la ut som min gamla matte lärare gjort!

2012-05-29 @ 22:45:06 / Blogg/URL: http://myedenvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0