9/3

Jag for till stallet tidigt imorse. Jag tog också hand om Jenna idag då Alice är i fjällen. :) 
Jag fotade även hoppkursen som var idag, innan jag själv red. Då red jag som en hoppbana, fast jag hade bara bommar för att fokusera mest på vägen. Det funkade kanon! Misty var superduktig! :D Vi gjorde först som linjer, men satte sedan ihop allt till en bana. Måste bara säga att jag är otroligt imponerad, det blåste ju en hel del idag och då lät det mycket i ridhuset men Misty brydde sig ingenting! 

När jag var klar i stallet for jag hem och duschade innan jag och mamma for stan och fikade med faster och kusin. :)
Jag köpte även en ny jacka på stan.


/Amanda

Kommentarer
Postat av: iza

skulle jag kunna få bilderna (:D) skulle vara kul mejla mig dom gärna

2012-03-09 @ 21:29:36 / Blogg/URL: http://umeponnys.blogg.se/
Postat av: madde

Fin blogg ni har! :)

2012-03-10 @ 10:57:43 / Blogg/URL: http://duvetmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0