Äntligen lov!!

Igår for jag och Misty ut på en kort skrittur. Eftersom det hade töat hela dagen visste jag inte hur bra underlaget var. Så vi höll oss nära stallet där jag visste att det var bra.

Idag red jag med Alice och Matilda. Först red vi i ridhuset och sedan skrittade vi av ute.
I ridhuset jobbade vi med bla. tempoväxlingar. Misty var helt med på noterna och lyssnade klockrent. Stundvis gick hon också i en fin form.
Sedan skrittade vi av ute, dock blåste det en hel del, men det gick superbra ändå! :)

/Amanda                                                                                                                                                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0