Hoppning!

Är sjukt nöjd med hoppningen ikväll! Vi tränade på omhoppningsvängar.
Såhär såg kvällens övning ut! Vi skulle svänga runt koner och sen komma på hindret!
Man började med att svänga runt konen längst ut till höger, sedan hoppa hindret och svänga runt konen längst ut till vänster och sedan hoppa hindret. Så att det ungefär blir som en åtta. Och när man hoppat en åtta ska man ska man svänga runt så att nästa åtta blir snävare! Jag hoppas att ni förstår vad jag menar! Kul och svårt var det i alla fall!

Innan vi började med omhoppningsvängar hoppade vi fram på en oxer med ett hjälphinder framför. Vi hoppade den ganska många gånger, när vi hoppade den sista gången låg bommen på ca 95 cm = höjdrekord!! :D


/Amanda

Kommentarer
Postat av: aliengirl- artist & actor

Jättevacker häst du rider! :)

Jag började rida när jag var 9 år men jag slutade när jag blev 18!

2012-06-13 @ 15:49:38 / Blogg/URL: http://aliengirllouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0