Hoppat jag med!

Det blev att hoppa idag, ingen annan var och red i ridhuset, en bana stod redan framme, så jag tycker det passade bra att ta det idag :).
Jag började hoppa fram på ett litet kryss, först i trav i båda varven, sen i galopp. Efter det hoppade vi delar av banan, testade svängarna och så. Efter ett hinder bytte hon nästan alltid till fel galopp, och svängen efter var väldigt snäv och gick inte riktigt om man inte hade rätt galopp, så det fick vi ta om några gånger. Vi avslutade med att hoppa hela banan, riktigt bra gick det! :)
Det blev att hoppa idag, ingen annan var och red i ridhuset, en bana stod redan framme, så det passade super :).

Jag började hoppa fram på ett litet kryss, först i trav i båda varven, sen i galopp. Efter det hoppade vi delar av banan, testade svängarna och så. Efter ett hinder bytte hon nästan alltid till fel galopp, och svängen efter var väldigt snäv och gick inte riktigt om man inte hade rätt galopp, så det fick vi ta om några gånger. Vi avslutade med att hoppa hela banan, riktigt bra gick det! :)
/Alice

Kommentarer
Postat av: Elin



hej, grymt fina bilder du/ni har tagit:)

bloglovin byte?

2012-06-01 @ 21:34:46 / Blogg/URL: http://myllifelindlund.blogg.se/
Postat av: Becka [fotoblogg]

Fin bild :)

2012-06-02 @ 15:14:21 / Blogg/URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0