Hejdå... ♥

Hej!
Jag har bestämt mig för att sluta blogga här helt, pga olika anledningar. Eventuellt kommer jag att starta upp en egen blogg i framtiden, vi får se. Men jag tycker att ni ska fortsätta följa Alice och Amanda på den här domänen!
För tillfället ser det ut som att jag ska sluta rida på Åbacken till hösten och ägna min tid åt Milton och 4H.
Zonny som jag umgicks med i vintras har nu även han kommit tillbaka, så han ska smått börja sättas igång igen.

Ni som vill förtsätta följa mig just nu når mig på dayviews (gamla bilddagboken) under namnet "Exitos". Där upptaderar jag varje dag.

/Alexandra

Kommentarer
Postat av: alice<3

men din lilla skit!!<3

2012-06-23 @ 21:30:15 /

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0