Duktig!

Idag skrittade jag och Misty fram med Alice och Jenna över åkern. Sedan kollade jag om det gick att rida på ridbanan men det var skare på snön, så då red jag lite på parkeringen/ stallplanen istället. Det fungerade super då bara stod en bil där.
Vi fortsatte göra samma sak som vi gjorde igår, mjuka upp övningar. Misty förstod precis vad jag ville och menade. Hon var mycket sammarbetsvillig! :D Det gick hur bra som helst idag!!

Hon var inte den lättaste att fota idag, då dom just fått mat och den var mer spännade.

/Amanda

Kommentarer
Postat av: ssandra !

Jätte fin blogg. Det är just hästar som är mitt intresse och det passar ju bra med eran blogg.

Hoppas allt är bra med er!

2012-01-07 @ 17:46:00 / Blogg/URL: http://sandddragreen.webblogg.se/
Postat av: Nina&Ella

Vilken söt häst!!

www.onlywhen.blogg.se

2012-01-08 @ 15:27:35 / Blogg/URL: http://onlywhen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0