Ridlektion

Ridlektionen igår gick inte så bra.. På uppvärmingen var Misty hur fin och och lugn som helst! Men när vi började med övingarna blev hon lite stressad. Vi skulle komma i galopp på långsidan, där det låg 2 bommar med stora mellanrum, där skulle vi öka och minska galoppen. Det var en jättebra övning som jag ska prova göra själv, då vi är ensamma i ridhuset. Sedan blev det 2 galoppbommar och 2 små hinder på långsidan, och på den andra långsidan var det galoppbommar på en volt. Eftersom hon var ganska uppstressad tog vi det i trav och då gick det mycket bättre. :) 


/Amanda

Kommentarer
Postat av: aliciajasmine

Hejdu! :) Jättefin & söt blogg! Hade blivit jätteglad om du hade tid och ville kolla in min..? :')



TIPS TIPS TIPS: http://aliciajasmine.blogg.se/2012/january/money-money-money.html - tjäna ruskigt mycket pengar på din blogg! Det funkar verkligen. Jag vet, man blir lite osäker på sånna här sidor, verkar för bra för att vara sant liksom - men nej, det här funkar! Jag har redan tjänat ihop över 700 kr och vet folk som tjänat flera tusen som dom får på sitt konto. det är grymt! give it a try :')

2012-01-18 @ 11:00:26 / Blogg/URL: http://aliciajasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0