Lille Mille

Red Milton idag, ni vet den lilla svarta ponnyn som jag red på min prao? Och jag hade egentligen inga förväntningar redan från start, han är ju inte så gammal och ganska oerfaren ännu. Men tänka sig, det gick jättebra! :D
Som amanda skrev så gjorde vi ju volter och så skulle man flytta ponnyn undan för innerskänkeln på dom mindre volterna och han gjorde det ganska bra faktiskt, trodde ju att kan skulle ta något steg i taget. Vilket han också gjorde, men några gånger så tvärade han jättebra! Däremot så gick det inget vidare med högergaloppen idag, det är hans svagare sida och så blev det lite stressad situation när alla gjorde olika saker och sånt. Men ja, det är ju inte helt lätt detdär. Vänstergaloppen gick dock som en dans, tillochme i en rundare form på slutet.
Supernöjd! Trots att man känner sig som en jätte, men tydligen är man inte för lång på honom, enligt mina trogna vänner.

Ganska kul att alla skrattade när vi gick förbi dem på vägen ner till ridhuset, han är ju så söt. Men vi ska visa dom, han kommer bli asfin en dag!

//Alexandra

Kommentarer
Postat av: Natalie E

SV: Det kan jag göra! :)

2012-01-10 @ 22:23:45 / Blogg/URL: http://natsuria.blogg.se/
Postat av: F A N N I E

T Ä V L I N G !

Lotta ut 1 valfritt iphoneskal för värde upp till 500kr !

Har du inte iphone ? So what ?! Finns alltid någon kompis som skulle bli super glad om du helt spontant gav den ett super snyggt skal , right ? ;)

Missa inte chansen , så anmäl dig nu ! ;)

Direktlänk till tävlingen ;

http://fanniedanneker.blogg.se/2012/january/utkast-jan-7-2012.html

2012-01-11 @ 06:40:01 / Blogg/URL: http://fanniedanneker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0