kort skoldag!

Vi slutade kvart över 11 idag, så vi for till stallet vid 12-tiden! Vi fotade lite i hagen innan vi tog in hästarna, dock var Misty inte så lättfotad idag. Hon tyckte att kameran var jätte spännande och ville nosa på den istället för att stå still.♥
Efter att ha sadlat for jag och Misty ut på en jättehärlig ridtur mot anumark! :D När vi skrittat fram började vi trava. Vi travade ganska länge. Sen skrittade vi en bit och galopperade. På tillbaka vägen var Misty precis lika lugn som på dit-vägen, så jag lät henne trava på lite en bit! Hon lyssnade direkt när jag bad henne trava långsammare. :) Sen fick hon traska på långa tyglar resten av vägen hem.

Sen fotade jag Alice som hoppade, jag höjde och sänkte hindren också. :)

/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0