Fråga



Vet inte säkert om jag presenterat Milton än, men som svar på din fråga...: Mille är en liten skimmel som jag tar hand om ungefär en gång i veckan samtidigt som Zonny och har gjort det i några månader. Det är altså inte jag som äger honom. Han är otroligt snäll men ganska feg ibland, mycket söt också. Jag rider honom inte.
 

Rider ju en ponny vid namn "Atoll Milton" på åbackens ridskola ibland, en svart liten Shettis/welsh ponny som ännu är ganska outbildad men han har utvecklats mycket den senaste terminen.
/Alexandra

Kommentarer
Postat av: Ella!

Vilken fin blogg! :D

2012-01-15 @ 09:27:35 / Blogg/URL: http://ellabellabus.blogg.se/
Postat av: lotta

Gör en presentation om han :)

2012-01-16 @ 01:18:10 /

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0