Cognac :]

Denna ponnyn har följt med mig sedan jag började rida på ridskola tills han åkte tillbaka till sig egentliga ägare, då åbacken hade honom på foder. Han var bland annat den första jag travade (gick väl sådär, innan jag fick veta innebörden med vad "rida lätt" var, då alla påpekade att jag såg ut som en pingisboll, så jag började gapskratta..), hoppade för första gången och lärde mig att styra på! En riktig klippa som vi är otroligt många som saknar!

Här är den enda bilden jag hittade, som jag själv tagit på honom och Alice 2009... Mycket söta!

Har inte mycket att säga om Cognac då det var ett tag sedan han flyttade, men vi vet då att han har det jättebra.
/Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0