Again

Fått några olika önskemål på ponnyer jag ska skriva om, dock många som är sålda redan. Idag blir det Millas tur.
Milla är då ett gotlandsruss som flyttade från åbacken i oktober 2011 pga att hon började bli lite trött på att gå på ridskola helt enkelt, men är man född -90 så har man rätt till att gå i pension tycker jag. :) 

Jag hade Milla som en favorit under säkert två fina år, den här ponnyn har lärt mig mycket och vi har haft mycket roligt tillsammans! Milla var även den som jag "lärde mig galoppera på" en riktig läromästare för olika barn. Jag vet faktiskt inte varför jag inte gillade henne lika mycket längre i slutet men tror hon blev lite för svårriden när man började med att jobba hästarna i rätt form osv, mycket svårt på henne. Däremot så var hon riktigt, riktigt fin när man väl fick till det. Milla hoppade mycket posetivt och fint på lägre höjder. Vid uteritter så taggade hon alltid till ordenkligt och var mycket glad! Jag har mycket fina minnen med denna ponnyn också.


Fina fina Milla, som vi saknar!

/Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0