På åttvolt

Idag hoppade jag och Jenna, onsdagar har som blivit nya hoppdagen ;). Nä, men det gick helt okej faktiskt! Vi hoppade på en åttvolt med tre hinder mellan 30-45 cm (inte högt, men höjden spelar ju ingen roll). Vi hamnade ganska ofta i fel galopp efter hinder, så vi tränade mycket på det. Hon var väldigt lugn, rusade inte ett dugg! Så jag är väl nöjd över Jenna, men jag kände att min ridning kunde varit lite bättre... :)

Gammal bild.
Matilda var med och fotade och hjälpte till, tack! :) Bilder kommer senare.

/Alice

Kommentarer
Postat av: Kitty B.

Hejsan! :)

Om du har en stund över så får du jättegärna besöka Mewana.se som säljer smycken och iPhoneskal till helt fantastiska priser!



Välkommen in! - www.mewana.se

2012-02-23 @ 19:01:33 / Blogg/URL: http://kitilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0