Nästa gång..

Gick väl helt okej att hoppa igår egentligen. Milton är ju ung och ganska outbildad så det blev jobbigt för oss båda trots att vi gjorde övningen lättare än vad de andra gjorde. Blev inte så många språng heller utan tränade på att hoppa utan någon "draghjälp" framför, vilket han inte gjort så mycket tidigare. Ponnyn tycker att det är mycker onödigt att springa själv om alla andra får står stilla samtidigt... Men "den ena(uppe på ryggen) var tjurigare än den andra(på fyra korta ben)"!  

Nästa gång vi hoppar tillsammans så ska det då gå bättre.

Har upptäckt att jag blir mycket besviken på mig själv då jag inte kan rida/göra saker fullt ut pga mitt knä. Tror att det hade gått mycket bättre om jag inte tagit ut mig så mycket innan själva hoppningen igår, för att kunna driva/hålla igång mer.

/Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0