Idag och igår

Idag skrittade jag och Misty fram en liten bit mot anumark, sedan höll vi till på ridbanan! Den hade tinat fram så pass mycket att man kunde vara på en volt! Äntligen!
Sen skrittade vi av upp för åkern en bit! Red i ca 30 min. :)
Dagen avslutades med årets första bad i ån! Gissa om det var kallt! Det flöt till och med förbi isbitar i vattnet!

Igår blev det lite ändrade planer! Precis då jag skulle hämta Misty i hagen och göra i ordning henne började det att spöregna! Så då red vi dressyr i ridhuset! Misty var hur fin som helst!
Alice fotade och filmade, så bilder kommer någon dag!

/Amanda


Kommentarer
Postat av: elly

Hej, fin blogg :) Vore snällt om du hade lust och skriva någon fråga till mig på frågestunden lite längre ner i bloggen :) tack kram.

2012-05-01 @ 17:39:46 / Blogg/URL: http://thebeautie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0