Uteritt

Igår fick Jenna vila, jag kände mig lite febrig, men imorse när jag vaknade var jag helt frisk igen :). Skönt det iallafall. Idag red jag och Amanda red ut, hästarna var jättelugna och fina, så det blev en riktigt härlig uteritt med mycket prat och skratt :D
Sötponnyerna idag! Det är sjukt vad bra kompisar dom har blivit faktiskt, Jenna tjurar alltid ihop om någon annan häst kommer nära henne, men Misty spetsar hon bara öronen mot... Ibland kan hon nafsa till, men väldigt sällan! Sedan blir hon helt kaos om hon varit mer än en timme utan Misty, & så brukar dom stå och gnägga till varandra när dom är i olika "rum"... Ganska gulligt ;)!
/Alice

Kommentarer
Postat av: Linnea - foto och trams passar alltid ihop

Vilka söta hästar! :)

Hoppas ni har haft en bra dag!

Kram

2012-04-19 @ 21:13:37 / Blogg/URL: http://lenneas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0