Rullator möte

Blev en promenad från marken med Mille idag. Han var förvånandsvärt "otittig" men det här med tanter med rullatorer mitt på åkervägen var ju inte helt okej...
ponny -Hjälp!!!
Jag- Det är en rullator och en tant... Skulle dem anfalla en liten vit ponny som dig så blir jag då förvånad.
*Ponnyn hoppar på stället några steg men lugnar sig och stannar igen sen*
Jag- Men Milton...
Ponny- Man kan ju faktiskt aldrig vara helt säker. Meeen okej då, läget verkar ju lugnt för tillfället... 
*ponnyn tittar efter en stund längtansfullt tillbaka på rullatorn och ser ut att önska sig ha en likadan att bli skjutsad på istället, suckar och fortsätter att gå vid min sida*

Han är ju då gullig!
/Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0