Walking whit a broken shoe

Red Apollo idag med amanda och matilda sen kom Ida en stund också:]
Vi red en stund på utebanan och jag tycker väl att han var ganska trött och seg men tror att han kan ha en tendens att vara sådan ibland... Men trots att jag fick driva lite mer så gick det väl helt okej endå. Sen skrittade jag och Amanda ut en stund, de va mysigt.
-Bild från i vintras-

Och btw så va jag på sjukan idag och kollade ögonen, fick några dryga, svidande droppar i ögonen. Så nu ser jag knappt vad jag skriver och har en asstor pupill(?) vilket gör att jag tar in typ allt ljus i rummet^^ Ville bara säga detta så ni har lite överseende med min stavning... hehe

Och förlåt för förra inlägget jag gjorde.. Tror jag va lite trött just då men lovar att jag drömde det och tyvär lite fler saker som va alldeles för weird för bloggläsarna här, pinsamt pinsamt.

//Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0