7September

Orkade inte skriva något igår efter jag ridit på Åbacken... Men red iaf Jenna på banan bakom ridhuset i skritt och lite trav. Det gick jättebra men hon vart lite rädd för några löv eller något, dom kan ju faktiskt anfalla? haha nej men vi gick förbi där några gånger sen utan problem. :) Bästa Ida kom och höll mig sällskap hela kvällen, tack!♥
Alice och Jenna♥

Sen på den "vanliga" ridlektionen så fick jag rida A´gissa. Vi hade skänkelvikning i olika övningar och det gick typ bra. Hon kan ju bli lite stressad när det blir jobbigt men hon har utvecklats så otroligt mycket sedan första ridlektionerna hon var på Åbacken! Malin tyckte iaf att det såg bra ut och jag är jättenöjd! Finaste ponnyn.

// Alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0