Thats just who we are

Idag cyklade jag och Amanda till stallet direkt efter skolan. Jag började med att ta in Ronja, borsta henne lite och så. Som Alexandra skrev red vi ut en liten sväng mest i skritt. Kul vare! :D (Kanske lite flumm också ;]])
Sedan borstade jag min lilla skitgris till ponny och provade lite nya grejer på henne. Vi har fått köpa billiga saker av grannen som har sålt sin d-ponny och så kom paketet från Hööks för någon dag sedan. Sadelgjorden var lite kort, så den måste vi byta (konstigt, det var samma storlek som den förra...). Sen red jag i ridhuset tillsammans med Matilda. I början gick det inte alls bra, troligen för att jag var spänd själv vilket smittade av sig på Jenna. Sedan försökte jag verkligen tänka på att rida så mjukt jag kunde och inte bli upprörd när hon började passa och då gick det myyycket bättre! Hon blev verkligen jättefin då, även i galoppen. Skönt :)
Imorgon blire en långdag i stallet, ska kolla på hopptävlingen och sedan efteråt ska jag hoppa själv.

Älskade lilla Ronja!

<3
/Alice

Kommentarer
Postat av: Emma

haha gud vad gulliga bilder ;3

2011-09-30 @ 20:47:14 / Blogg/URL: http://islandshestchey.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej! går också på carlshöjd, azzå jag hade en medryttar ponny som hette denny, och han stog i samma stall som Ronja gjorde förut!

2011-10-05 @ 14:30:02 / Blogg/URL: http://hippofun.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0