Underbara ponny

Gick så otroligt bra idag kändes det som! Hon var väldigt lugn och fin hela tiden. Kunde t.o.m sitta ner i hennes trav rättså länge (jag var verkligen helt värdelös på det i början, men nu börjar jag lära mig!). Hon blev lite stirrig när jag skulle fatta högergalopp, men tillslut gick det finfint och då galopperade jag några varv så hon får träna sig lite där. Sitter och småler hela tiden nu, med tanke på hur det gick sist så kändes det bra att få lite revanch idag eller vad man ska säga. Jag och Amanda skrittade av ponnyerna ute. När vi kom in fick hon några hästgodisar i belöning! :)

Alexandra som har fotat! :) Sitter och skrattar lite om drömmen hon hade inatt, hahaha...

/Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0