Sjuk

Skrev inget igår, hade inget att förmedla till er helt enkelt... Men jag hade bara tänkt säga att jag har anmält mig på Åbackens "hopptävlning" den 1oktober på A´gissa. Altså vi hoppar typ 60-70cm grund+omhoppning och sen är det prisutdelning tror jag. Men innan vi hoppar så brukar alltid hjälpredorna få leda något sött litet barn som ska "hoppa". Typ trava mellan hindren och gå över bommar! Men det brukar vara kul!
Bild från hoppträning i somras

Och om ni ville veta så körde vi A´gissa i tisdags, eller jag körde för att ingen ville typ. Det gick bra, men det börjar bli riktigt mörkt på kvällarna nu och dagarna blir allt kortare. Vi närmar oss vintern helt enkelt

//Alexandra


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jaa, han är så sjuukt fin! Jag hade ju han i hoppgruppen på hippo innan jag köpte egen och vi har tävlat upp till L:A hoppning med placering och sen har jag ridit nån dressyrtävling med honom på 67% :) Fast de coolaste jag gjorde med han var när vi red flygande trav, så grymt härligt steg!

2011-09-25 @ 18:38:11 / Blogg/URL: http://Johanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0