Rölle

Åkte till stallet och hade egentligen inte tänkt rida men bästa alice lånade ut Rölle som behövde lite motion! Så jag följde med amanda runt rislandshästvägen. Det gick superbra! Rölle lyssnade fint på hjälperna men han är något stel... Men med nerver av stål så stod han kvar där jag lämnade honom och vaktade min väska lite medan jag fotade Amanda och Misty några gånger! Sedan rejsade vi lite i skogen och Misty hade inte en chans mot den överägsna Rölle som tog ledningen snabbt och tog ett fint försprång till mål. Måste då säga att eftersom att han var så stel så jobbade vi inte så mycket på formen idag utan vi tog några pauser så han fick vila, han har nog inte den bästa kondisen må jag tro?;] Jag är iallafall väldigt nöjd!

oredigerad

här har vi Rölle som snällt står och väntar på att få rejsa lite! ;D

Det kommer nog fler bilder ikväll ska ni se!

//Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0