Plugga...

Jaha nu blir det att plugga igenom alla läxor som vi haft över praoen såhär mysigt på en fredagskväll... Eller jag ska iaf börja så för vi se var kvällen tar vägen. Men jag tänkte bara skriva vad som hänt idag först!
Kom till stallet aldeles för tidigt och började mocka (boxar som inte ens skulle bli mockade egentligen men det visste inte jag då, hehe) medans jag väntade på Lovisa. Vi tog ut alla hästarna och sen så mockade vi alla boxarna, sopade, fodrade osv... När vi var klara så hade vi typ jättemycket tid över så jag tog in Apollo och duschade honom medans Lovisa red.
På eftermiddagen så red jag Milton, som för övrigt blivit riktigt duktig tycker jag. Jag och Lovisa red ut på Ninja och Tyskan och sen så red jag ut med Alice på A´gissa! Riktigt mysig dag det här har varit altså! :)

Imorgon är det hopptävling med A´gissa som gäller!

//Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0