Mysko..

Här sitter jag asförkyld och fick just en liten flashback från en dröm jag drömde inatt... Och eftersom jag inte har något spännande att skriva om idag så kan ni ju få ta del av mina fantastiska ideér...

Det började med att jag, Alice, Amanda och Jenna (Alices häst) var inne i Alices sovrum och bloggade vid hennes dator och jag höll i jenna i ett grimskaft. Sen kom alices mamma in och frågade om vi hade packat klart och jag utbrister "-JUSTJA VI SKA JU TILL MÅNEN OCH ÄTA GLASS!!" och vi får en jä*la fart och packar allt.. Sen så kommer det altså en rymdvarelse och teleporterar oss till månen, väl där så fanns det ett blått och lila samhälle som vi skulle bo i (Fortfarande med Jenna)... Sen när vi köpt glassen så ringer det från en lyktstolpe och Alice svarar, det va hennes mamma igen som hade tänkt köpa en shettis att ha under studsmattan och var bara tvungen att ringa oss på månen och säga detta.

Sen vaknade jag typ en halvtimme innan klockan ringde och tänker på hur sjuk jag måste vara, detta är inte normalt!

Lite random bild jag vet men aja..

//Alexandra






Kommentarer
Postat av: Ida - Galoppgalna

HAHA! Garva ihjäl mig när jag såg detta :D

2012-04-03 @ 20:38:50 / Blogg/URL: http://galoppgalna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0