Kenny

Fick ju som sagt rida Kenny ikväll. Jag själv tycker att det gick riktigt bra större delen av lektionen. Vi gjorde lite skänkelvikningar och volter , ökningar och minskningar och jag kan ju säga att ponnyn är GRYM och väldigt välutbildad! Han gick i en stadigare form mot slutet och Malin tyckte att det såg jättebra ut. Så jag ska väl inte vara annat än nöjd! :)
Jag skulle lätt vilja rida honom fler gånger och se hur det skulle gå och hur han kan utvecklas. Han blev något stark i galoppen någon gång men absolut inte så att jag inte hade någon kontroll utan det blev då vi skulle öka galoppen och sedan sakta av till trav direkt. Men jag är glad!

Hittade ingen passande bild nu heller. Har inte hunnit ta någon bra bild på Kenny än... Så kela fick stå för bilden ist ;]

//Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0