A´gissa

Har absoulut ingenting att säga om mina dagar när jag inte rider... Så jag försöker komma på lite saker att skriva här endå så ni har något att läsa från min sida också. Det är inte så lätt och jag skulle uppskatta om ni kan komma med något litet förslag eller tips?

Men nog om det, idag så tänkte jag presentera A´gissa. Och jag kan säga att det finns mycket att säga om den ponnyn men ska göra mig kortfattad med lite bilder ist!


A´gissa står på ridskolan där jag rider sedan några år tillbaka. Hon är ett gotlandsruss på 130cm (i manke ofc) Och har stam : F1999 E.Skotte - Ina. A´gissa är ganska pigg att rida och har mycket motor, kontition men är mycket trevlig att hålla på med och att rida! A´gissa är en "gammal" travponny som tydligen sprungit några lopp i sitt liv men står nu på ridskolan och trivs jättebra! Hon tycker om att hoppa och gör alltid sitt bästa inom alla grenar hon ska utföra

//Alexandra

Kommentarer
Postat av: Minette

åh vad jag saknar henne <3

2011-09-05 @ 23:09:23 / Blogg/URL: http://surfryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0