Igår :(, idag :)

Igår gick det verkligen skitdåligt att rida, inte kul. Ingenting funkade som det skulle kändes det som. Jag tror det mesta berodde på mig för jag blev väldigt stressad/sur och var nog lite för hård med henne. Så jag skyller inget på Jenna!
Idag däremot gick det mycket bättre, jag tänkte på att vara lugn och och berömma henne när hon gjorde rätt. Jag skrittade mest och travade några varv på slutet. Även fast det var många andra där var hon inte alls stressad, är så stolt över henne!

Foto: Alexandra

Nu ska jag kolla efter ett vintertäcke till min lille häst! Kom gärna med tips. :)
/Alice

Kommentarer
Postat av: ryttarnamedhumor; emma

Skönt att det gick lite bättre dagen efter!

och fy vilken söt bild :33

2011-09-24 @ 11:23:27 / Blogg/URL: http://ryttarnamedhumor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0