Gimp

Sitter och försöker mig fram i GIMP 2. Men utan framgångar... Jag kan inte ladda hem instruktionerna av någon dålig anledning och det känns som att datorn hatar mig! Vore ju som kul att ha något program som funkar bra ist för typ picnik.com eller liknande, men med mina skills så kommer det här inte funka utan hjälp. Så nu frågar jag dig om du har GIMP och vore snäll och hjälpa mig eller om du vet något bra gratisprogram att använda? Snälla!

För dig som inte vet vad GIMP är eller vad jag pratar om så är det ett "bildredigerings program" :)

//Alexandra

Kommentarer
Postat av: elin

Gimp är bra :D Jag satte mig ner och tittade runt, sen voalla! Jag gjorde en där jag och min tittade på en solnedgång. :) (redigerad då) Jag tittade på lite videos på yt innan också, men bara titta runt lite så fattar du nog!

2011-09-14 @ 18:59:32 /
Postat av: Linnea

photoscape finns ju :)

2011-09-14 @ 19:41:12 / Blogg/URL: http://xcuzme.blogg.se/
Postat av: Natsuria | Natalie E

Jag har gimp ^^

Ett annat gratis program är photoscape :D



Men när man köper EOS kamera ska det följa med en skiva, och där finns det typ något sorts redigeringsprogram :)

2011-09-14 @ 21:41:13 / Blogg/URL: http://natsuria.blogg.se/
Postat av: Anonym

gimp är super bra , lite svår att lära sej bara men finns bra filmer!

sök lite på yt bara :)

2011-09-16 @ 23:30:03 / Blogg/URL: http://ponnymupps.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0