Fredag

Red A´gissa en stund barbacka idag! Det blev att vara i ridhuset då det regnar ganska mycket... (ovanligt?) Men det gick väl ganska bra tror jag med tanke på att vi var väldigt många som red samtidigt och alla red självständigt. Jag och Matilda ut en stund på banan sen och förotom att bli jätteblöt så galopperade vi i båda varven och travade lite. Ställde inte så jättemycket krav på henne idag då hon inte kändes så himla pigg och sprallig som hon brukar vara.
 
Bild från i somras, tog inga bilder idag.

Och utom att det är fredag och altså helg så känns det nästan som att det är lov för mig nu! Jag och Lovisa ska ju praoa på åbacken hela nästa vecka så då blir det en mysig helvecka i stallet istället för skola! :D

//Alexandra

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Härlig bild:)

2011-09-24 @ 09:29:02 / Blogg/URL: http://kajssat.blogg.se/
Postat av: Josäfin :>

myys bild ! :D

2011-09-24 @ 18:01:41 / Blogg/URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0