Firar 1 månad

För exakt en månad sedan (12 augusti) kom Jenna till mig! Var galet lycklig den dagen, och det är jag fortfarande. Det ska bli så roligt att utvecklas tillsammans med henne. :)

Red i ridhuset idag. Det låg bommar framme som ridgrupperna skulle använda sedan så vi passade på att använda dem lite. Jenna var duktig, hon gick över dem fint och stressade inget. Tränade även lite på galoppfattningarna, det går bättre och bättre med de nu! Hon passar inte mycket alls före och efter galoppen numera, ibland ingenting! När jag travade på slutet var hon jättefin och mjuk :)
När jag såg transporten komma.. ;)

Några sekunder efter att hon stigit ur transporten. Min fina älskade ponny!
/Alice

Detta var 100:e inlägget förresten! Yey!


Kommentarer
Postat av: Emma

åhh fy vad glad du ser ut när du såg transporten komma x)

Grattis förresten :DD

2011-09-12 @ 21:02:10 / Blogg/URL: http://islandshestchey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0