Blue eye

Fick rida Blue eye idag. Kan väl säga att jag inte är van att rida "sega" hästar och att jag inte hade några sporrar. Han är väldigt bestämd av sig och testade mig på ett x-antal sätt och jag vet inte om det var bara idag som han var "seg och svårdriven" eller om han brukar vara så eller om jag typ inte kan rida sega ponnyer? Jag ger honom inte skulden eftersom jag inte känner ponnyn alls! Men jag skulle gärna vilja rida honom igen om jag får för han är ju gaanska liten;]
Men Johanna tyckte att det såg jättebra ut i slutet då jag fick fram honom lite, men jag själv tycker bara att det lät konsigt för då hade jag typ ingen kontakt och bara travade på halvlånga tyglar...
slumpvald bild. När man är van att rida denna dam så kan det bli en stor utmaning att rida en som har nästan det motsatta tempramentet! ;]

Och vi har körning ikväll på åbacken så jag skriver nog inte mer idag.

//Alexandra

Kommentarer
Postat av: johanna

Världens bästa Blue-eye(A)

2011-09-24 @ 19:06:18 / Blogg/URL: http://jojiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0