Bildbomb, svart-vitt

Nu kommer en liten bildbomb från idag! :] Tänkte berätta lite kort också om vad vi fick göra idag på praoen!




Där var några bilder

Kom till stallet vid halv 9 idag och direkt vi kom så tog vi ut hästarna och sen började vi mocka. Kan ju säga att det tar ett tag att mocka alla boxarna som ska mockas, men det är oftast kul när man har sällskap! Efter det så gjorde vi lite andra sysslor och sen fick vi rida. Jag skrittade Ninja i ridhuset eftersom hon varit halt och haft vila så skulle vi se hur hon mår. Red även A´gissa på eftermiddagen, då blev det islandshästvägen. Mysigt!
Där någongång kom alice och amanda så jag kollade på när dom red och sen stannade vi kvar tills lill-svarten kom så vi fick se han! Haha det här vart ju en väldigt kort sumering av dagen. Men jag kan ju säga att man är något trött nu!

Och som sagt så skulle jag ju få rida den nya sötnosen imorgon! Något glad tjej här då... Men vi får väl se hur det går! :D

//Alexandra

Kommentarer
Postat av: Natalie E

Sv: Men skulle det gå bra för er på fredag? :]

Och vilken tid kan jag komma då typ.. hhe :D

2011-09-26 @ 21:04:31 / Blogg/URL: http://natsuria.blogg.se/
Postat av: Natalie E

Sv: Hmm.. hehe, bara det att jag slutar typ kvart över 3 på fredagar :]

2011-09-27 @ 08:24:47 / Blogg/URL: http://natsuria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0