Bebiiis:)

Red ut en sväng på Ninja idag i skritt och lite trav. Vi for mot Anumark en bit och sen in i skogen, tror hon tyckte att det var roligt! Sen så badade vi Frej som har typ vinterpäls och har troligtvis inte torkat än hahah... Efter att vi gjort det och typ släppt ut dom så var vi med Milton i ridhuset en stund. Det gick bra! Han är ju en av dom sötatste ponnyerna någonsin iaf... Med sitt relativt lilla huvud och brett emellan frambenen och en rund och kort rygg, så kan man inte låta bli att le när man ser honom!
När vi sen tagit in storhästarna och Amanda kommit med nyckeln till Jennas skåp så red vi i ridhuset en stund. Gick jättebra! Men Jenna var inte så himla pigg som hon brukar vara idag (med tanke på att jag ridit henne 2ggr tidigare så kanske hon var pigg fast jag inte trodde det?) så jag red inte så hårt alls. Galopperade på en volt en liten stund och jag kan ju bara säga att ponnyn är otroligt fin och hon har en jättebehaglig galopp!

Här är den lilla skönheten


//Alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0