Regn varje torsdag

Idag har det varit riktigt tråkigt väder, kallt och grått och blött! Varför regnar det alltid på torsdagar?
Jag red i ridhuset idag, jag har kommit på att det är ganska bra att göra en övning/bana när man rider, då rider man inte bara runt utan att som göra ngt.. Aja jag red skänkelvikning på halva långsidan, gjorde halt på mitten och sen kom jag fram i trav och travade på en stor volt sen saktade jag av vid den andra långsidan, skänkelvikning, halt, trav osv. Det gjorde jag några gånger i båda varven. Vi avslutade det hela med lite galopp i båda varven innan vi travade och skrittade av. Jag tycker att det gick jättebra! Misty var lung och lyssnade jättebra på mig hela tiden. :)



//Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0