Såå nöjd!

Jag har ju inte skrivit något om igår så jag tänkte börja med det.
Vi hoppade och det gick kanon! Misty känndes väldigt pigg när jag skrittade fram men när vi började trava blev hon jättefin! På uppvärmingen gjorde vi skänkelvikningar, volter, tempoväxlingar mm för att få henne mjuk och känna att hon lyssnade både fram och tillbaka. Hon känndes super! När vi hoppade känndes hon lika fin, hon tycker verkligen att det är jätteroligt att hoppa! Hoppade som högst ca 50 cm. Vi skrittade av dom utomhus. Är jättenöjd med gårdagen. :D

Idag tog vi det lungt eftersom vi hoppade igår, jag red barbacka i ridhuset i ca 20 min. Skrittade mest men provade att trava en liten bit. Det gick bara bra ♥




2 bilder från idag :)

/Amanda

Kommentarer
Postat av: //I

izpridde.blogg.se

men amanda vad roligt att det gick bra fina bilder din mamma fotade

2011-10-03 @ 13:42:14 / Blogg/URL: http://stuterimoon.blogg.se/
Postat av: //I

jag skrev övre inlägget

/iza från stallet

2011-10-03 @ 13:42:57 / Blogg/URL: http://stuterimoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0