Sista dagen i oktober

Idag red jag på utebanan, ganska länge, men inte så hårt. Nedre delen av banan var geggig, så det blev som att man red på en större volt. Jenna kändes inte så sammarbetsvillig idag, så jag ställde inte så mycket krav på henne.
Amanda fotade mig och Jenna, och jag fotade Amanda och Misty, så det kommer lite bilder senare ikväll. :)
På torsdag ska jag & Jenna och Amanda & Misty rida för Malin, vilket kommer bli superroligt. Det var ca en månad sedan jag red för någon med Jenna, så det är nog dags nu! Nästa tisdag och nästnästa har vi dressyr med gruppen, så då ska jag ha med min lille skrutt. Då får vi se hur det går att göra öppnor (tror det var det som stod på schemat). Spännande!
/Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0