Short one...

Fick rida Baloo på hippo idag... Igen.. Var väl inte supertaggad på att rida honom direkt eftersom jag alltid får rida dom minsta ponnyerna men dom gör oftast som man vill men inget mer. Jag har ioförsig ganska svårt för att få hästen att gå i en lägre form men brukar oftast lyckas i slutet av lektionen iaf? Vi red iaf på några volter som vanligt och sen hade vi typ lite slalom och sånt. Inte jätteavancerat, men jag blir så leds på att få rida små-ponnyerna typ för att jag är kortare än dom flästa sjuorna till och med? Jag vill absoulut inte trycka ned deras ponnyer på något sätt alls men det vore liksom kul att få rida någon större och mjukare ponny/häst nån gång!

Ni får se en bild från då jag red Jenna för första gången.Jag har inga bilder kvar på hippo-hästarna..

Jaja nu taggar vi dressyren på Åbacken ikväll istället! Spelar inte så stor roll vem jag får rida ikväll, jag har ju faktiskt ridit alla deras ponnyer nu btw! :D

//Alexandra

Kommentarer
Postat av: Lina Jonsson

SV: Varsågod och tack, allt bra :D ?

2011-10-04 @ 19:43:12 / Blogg/URL: http://ryttareochhast.blogg.se/
Postat av: Moa

härlig blogg :)

2011-10-04 @ 23:57:18 / Blogg/URL: http://skothaastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0