Mysigt

Har varit på 4h ikväll en stund. Borstade av min 16åriga kompis, satte på reflexer och tog en liten promenad i mörkret. Gick inte så långt då det var kallt och jag hade ganska kassa vantar och upptäckte det när jag redan börjat gå... Men det var mysigt och man hoppas att inte så många hör en när man går där och pratar med ponnyn! Haha<3

Hann inte fota honom idag.. Därför så får ni en bild från i måndags

Sedan så var det några små, söta barn där när jag kom som pratade om typ allt med alla samtidigt^^ Och när jag kommit tillbaka från promenaden så behövde dom lite hjälp med de små rideleverna så självklart gick jag dit och hjälpte till. Dom skulle typ lära sig lite stallvett och sådant nyttigt. Älskar småbarn!♥
//Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0