Många prov

Jag var i stallet efter skolan idag, för att kunna ha resten av kvällen till plugg. Vi har haft väldigt många prov senaste veckan, och så har vi två till inom kort. Så mycket tid går åt till det just nu.
Det blev en kort uteritt med Jenna idag. Vi red jacksonstigen, trevligt var det. Hon verkade tycka det var kul att få komma ut lite, öronen var frammåt hela turen! Jag skrittade och travade mest och provade lite framdelsvändningar och skänkelvikningar när jag hade möjlighet för det. Det gick sådär, hon förstod inte riktigt vitsen med att gå i sidled och vrida på baken när man är ute på prommenad?! Haha, men jag är nöjd med henne ändå.♥
 
/Alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0