Lost

Idag skulle jag och Amanda rida ut på långritt. Det började så himla bra, båda hästarna var så duktiga. Sedan red vi vilse. Som fan.
Jag har ingen aning om vart vi var, vi var tvugna att välja höger/vänster hela tiden. Dessutom var vi tvugna att passera myrar. På ett ställe svajjade hela marken, och hästarna sjönk med benen... Efter 2 timmar mötte vi någon som var ute med sin hund som pekade var vi skulle, det var bara det att stigen var FULL av sten. Hästarna var så duktiga idag, även fast jag och Amanda var väldigt oroliga så var dom lugnet själv♥

Innan vi red iväg fotade jag lite i hagen, men vi ska på middag nu, så jag lägger upp dom imorgon.
/Alice

Kommentarer
Postat av: Alva♥

vad heter din ponny alice ? :) kram

2011-10-15 @ 19:42:55 / Blogg/URL: http://alvaaoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0