Lång dag

Jag och Amanda har varit i stallet hela dagen idag, från kl 9 till 17. Vi har mockat stallet, sopat, lunchat m.m. Sedan fick vi ta en tur på varsin ponny, jag red Milla som inte var lite pigg! Tror dom tyckte det var kul (vi med såklart).
Sedan red jag ut på Jenna också, det blev lite galoppträning för hennes del! I början var hon väldigt pigg, men när jag ridit ett tag lugnade hon ner sig lite och då kändes de superbra. Hon har blivit mycket starkade i galoppen känns det som, numera kan vi ta lugna galopper i jämn takt utan att hon bryter av eller rusar, haha... Så det känns ju bra :) Fotade lite också, bilderna kommer senare när jag redigerat och det.

Milla!
/Alice

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Skulle bara säga att detta e bland dom bästa bloggarna jag vet!

Azzå var på ett ridläger en gång, och Alice var ledare på mig och milla då ;)



//hippofun.bloggspace.Com

2011-10-06 @ 07:36:46 /
Postat av: Amanda Pettersson! <3

Åhhhh världens finaste Milla!!!!

Såg att dom skulle sälja henne ;( ;( ;(

2011-10-11 @ 21:49:39 / Blogg/URL: http://silverhurley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0