Kanelbullens dag

Red ju Jenna på lektionen idag. Vi hade framdelsvändningar & tempoväxlingar. På uppvärmningen var hon verkligen jättefin och lugn, men mot slutet blev hon lite trött och orkade inte riktigt med. Då försökte hon "komma undan" arbetet genom att mest rusa, speciellt i galoppen, så då struntade jag i att galoppera och satsade på att få henne lugn i traven istället. Då gick det lite bättre :) Jag är nöjd!
Imorgon har jag och Amanda studiedag, vi ska vara i stallet (..de trodde ni inte va?) och tjoa på! Blir nog en uteritt för min del om vädret tillåter.

Bilden är inte från idag, tror inte jag har lagt upp denna (?)
Btw åt jag en kanelbulle nyss, på bullensdag och allt! :D
/Alice

Kommentarer
Postat av: Anonym

härlig blogg :)

2011-10-04 @ 23:56:44 /
Postat av: Natalie E

Så fina ni är! :)

2011-10-05 @ 08:22:35 / Blogg/URL: http://natsuria.blogg.se/
Postat av: Moa

så lite så och tack själv :)

2011-10-05 @ 10:10:07 / Blogg/URL: http://skothaastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0