Hopptävlingen

Var ju på hopptävling idag! Började med att alla fick gå banan, vilket jag redan gjort men iaf... Sen så blev ponnyerna iordninggjorda och första starterna gick. Jag fick vänta ganska länge eftersom det bara var jag och en tjej till i andra klassen som skulle rida henne. När jag väl fick "rida fram" henne så hann jag inte hoppa något innan det var min tur så jag fick typ provhoppa 1an en gång först. Väl på banan gick det väl sådär, något vingligt men kom runt felfritt i grunden och 4fel i omhoppningen. Men jag är väl ganska nöjd endå, det var ju helt mitt fel med rivningen också så! Dom här tävlingarna är ju inte alls stora utan alla får rosett oavsett antal fel osv. :)
Fotade Alice och Amanda också när dom hoppade. Mer bilder kommer senare!
 

//Alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0