Hoppningen igår

Red Gandur igår! Haha lite oväntat hästval med det var riktigt kul!!
Vi tränade mest på att räkna galoppsprång mellan linjer och sen så satte Malin ihop det till en liten bana. Jag tyckte att det gick riktigt bra och att han tyckte att det var roligt. Det kunde lätt bli lite vingligt mellan hindren på långsidorna men inte mer än att jag kunde styra tillbaka honom på rätt spår igen. Som Alice sa så låg höjden på ungefär 80-85 i slutet men jag och Gandur hade inte alla hinder så höga utan dom flästa låg på ungefär 60-70cm ist! Lill-bebis är ju inte så gammal och jag tror att han började hoppa i våras? Så duktig så! :)
 

//Alexandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

Supersöt bild :)



Mvh Emelie

http://essberg.blogg.se

2011-10-20 @ 10:12:49 /

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0