Hoppning

Idag hoppade jag och Jenna. Hon blir ju piggare när det är med hinder i det hela, men jag tycker hon skötte sig fint ändå. Det var redan några hinder framme, så jag sänkte dom, tränade lite lydnad och att hon inte skulle få spurta iväg efter hindrerna. Jag började med att trava över bommar och sedan trava över ett litet kryss. Det gick väl sådär, men när vi galopphoppade gick det bättre. På slutet hoppade jag en oxer som låg på 65 cm tror jag. Jag är ändå jättenöjd över Jenna, det är ju trots allt bara tredje eller fjärde gången jag hoppar henne. :) Alexandra var snäll och både fotade och filmade (t.o.m båda samtidigt, skills!), så det kommer snart!

/Alice

Kommentarer
Postat av: Amanda Pettersson! <3

Vad kul att de gick bra!! :)

Skills på Alexandra ;)



De är lugnt Helona kan gärna ta lite energi!! ;) ;)



LÄgg ut filmen!! ;D ;D <3

2011-10-23 @ 20:40:49 / Blogg/URL: http://silverhurley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0