Förlåt för dålig uppdatering från min sida!

Upptaktslägret för konfan var kul, det var på ett jättefint ställe. Har inte så mycket att säga om det, hehe... Det slutade vid tre, då skjutsade mamma oss till stallet. Jag red Jenna i ridhuset, tränade lite på formen. Hon gick i form på långa tyglar (vet inte om man uttrycker det så?) i skritten! I högergaloppen gick det sådär i början, hon hade korsgalopp på öppna delen av volten. Sista varven så gick hon fint och i rätt galopp så jag avslutade då.
Idag ska jag och Amanda till Hippo, en privatryttare i stallet har en hästbutik på hjul och hon skulle vara där idag. Det är ju även hopptävlingar, så det blir väl att kolla & fota dom en stund också.

/Alice

Kommentarer
Postat av: Maja

Hej jättesöt blogg!

Allt bra med er?:)

2011-10-09 @ 18:32:47 / Blogg/URL: http://rainsoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0